Selalu kita dengar kawan-kawan, sedara-mara, sepupu-sepapat mengeluh pasal senggugut ni kan? Senggugut dengan wanita ni dah macam sinonim; asal senggugut je perempuan dan asal perempuan je senggugut.
Takat guling2 sakit tu ok lagi. Ada yg sampai tak bangun-bangun tau.
Paling dasyat bila kena senggut teruk sampai pengsan. Bayangkan jelah sakitnya tu. Takde siapa pun boleh tolong. Kalau ada suami pun dia boleh tolong tengok je.
Senggugut kalau dibiarkan begitu sahaja, boleh buat: 
Asyik marah-marah. Suami lupa cakap sayang pun dah monyok satu bulan
Asyik MC berkali2. Sampai bos salah paham ingat kita ni malas kerja
Kerja rumah pun makin menimbun dek tak boleh nak bangun-bangun
Nasib baik Puan Maria Awi bijak bertindak. Tengok apa dia buat bila tiba-tiba terkena jin senggugut ni….
Kalau dah tak tahan sangat dan rasa nak nyahkan senggugut ni, bolehlah Whatsapp MakDara di 016 773 1892 sekarang.
Supaya dah tak sakit lagi macam si Maria ni.

Love Susu Ibu & Love Green Life

About Ustaz Wan

Minat yang mendalam terhadap ilmu pengetahuan menjadikan beliau seorang multitasking dalam pelbagai bidang. Dari Dunia IT, Seni Beladiri Silat, Organisasi Berpersatuan, Keusahawanan, Pelbagai Permainan Sukan serta Motorsikal Berkuasa Tinggi dan macam-macam lagi. Seorang yang mudah mesra dan suka berkawan juga mempunyai minat untuk mengembara.

Share This:

Facebook
error: Maaf !!